close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הדרך המהירה לפרגולה מעוצבת

מערכת שורשח חשוון, תשפא26/10/2020

אם בחצר האחורית בביתכם אפשר למצוא פרגולה, או שמא אתם מחפשים להקים אחת, הבלוג הזה הוא עבורכם

תגיות:
צילום: freepik

פרגולות יכולות להיות המרכיב המרכזי בגן או בחצר שלכם, ומושא קנאה בשכונה שלכם, אם אתם רוצים שיכירו את השכונה שלכם כ"זו עם הפרגולה היפה", תשמחו לגלות שלא צריך אדריכל כדי לעצבן, והדבר הנפלא ביותר בפרגולות היא שניתן להוסיף דברים ולהתאים אותה לצרכים שלכם באופן שהכי מתאים ונוח לכם כבעלי הבית.

ריהוט מודרני, גנים הנישאים מהתקרה, תריסים ומסכי צל הם כולם דרכים משתלמות ומסוגננות להעצמת היופי הטבעי של הפרגולה שלכם. עם מעט מחשבה יצירתית ויציאה מהקופסה,

צילום: freepik
תוכלו בקלות להפוך משהו שעשוי להראות לא מעניין למושא גאווה תוסס ומלא צבע.

היום נלמד כיצד תוכלו לשפר את הסגנון ולהעצים את היופי של פרגולות האלומיניום שלכם בדרכים נוחות וייחודיות.

חופות גפן או צמחים מטפסים
לפרגולה מזמינה קיימים פתרונות הצללה רבים, כגון חופות גפן או צמחים מטפסים, ניתן להשתמש בהם כדי להעצים את יופי הפרגולה. צמחים אלה אינם יקרים, ודורשים תחזוקה מעטה, ובעזרתם אפשר להוסיף בקלות עניין לחלל החיצוני של ביתכם.

חופה מעלי גפן מייצרת פרגולה בעלת אפקט כפרי נינוח, ועוזרות בהצללת השטח והגנה מהשמש בקיץ.

ריהוט פטיו מעוצב
פרגולה איננה פרגולה בלי ריהוט תואם ועדכני. ניתן למצוא באינטרנט מאות עיצובי ריהוט חוץ שתוכלו לבחור מהם את הנישה שמתאימה במיוחד לגן הפרטי שלכם, אתם יכולים לבחור פריטים מודרניים למראה חלק, נקי ומתוחכם או רהיטי וינטאג' ליצור אווירה ביתית, נוחה ופשוטה יותר. השתמשו בטעמכם כדי לעצב את החלל החיצוני של הבית שלכם, כדי לייצר אווירה שתתאים לאופי הבית שלכם, שתשתלב בצורה נפלאה עם העיצוב הנוכחי.

עם זאת, חשוב לבחור רהיטים שיוכלו לעמוד בקרני השמש, גשמים, סערות ותנאי אקלים אחרים שעלולים לפגוע בריהוט שלכם.

תריסים חיצוניים ופרגולה חשמלית
פרגולה חשמלית שניתן לשלוט בה או תריסים חיצוניים יכולים להוסיף מאוד לרמת הנוחות והפרטיות שלכם, כך שתוכלו להנות ממרחב שקט ואינטימי מבלי לדאוג מעניהם המציצניות של השכנים שלכם, בדומה לרהיטי גן, תוכלו לבחור סגנונות תואמים לחזית הבית ולמצוא תריסים איכותיים ויפים באותה קלות שבה אפשר לרכוש לחילופין בדים שגם הם יעשו את העבודה בצורה נהדרת. בחרו בבד עמיד ואטום שצבעיו ישתלבו עם עיצוב הבית שלכם.

בהתאם לסגנון שתרצו ולתקציב שתבחרו, אפשר להתקין תריסים הניתנים להתאמה בצורה ידנית, או לבחור תריסים עם שלט. בעידן של היום קיימות מגוון אפשרויות במנעד תקציבי שזמין לכל כיס.

רוצים להתחיל בהקמת הפרגולה החדשה שלכם?
שלא כמו פרויקטים לעיצוב הבית שנראה שיקח חודשים עד שתראו מהם תוצאות, הוספת פרגולות אלומיניום חדשות לבית היא פתרון ישיר, משתלם וחסכוני בזמן. מה שאומר שתוכלו להנות מהשקיעה עוד היום.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה